expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Ahoj, vítejte v mém knižním světě, kde nic není nemožné. :)
-TerBee

neděle 27. října 2013

Posuď knihu podle obalu (3)

Pořádá Syki z Knižního doupěte.

 
Název knihy: Den co den

Autor: David Levithan

Série: Den co den

Díl: 1.

Datum vydání: říjen 2013, CooBoo

Česká anotace: Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada – vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života.
Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den.

Můj názor: Když jsem najela na stránky CooBoo a uviděla mezi připravovanými tituly tuhle nádheru, bylo rozhodnuto. Obálka je tak krásná, že jsem si skoro ani nepřečetla anotaci a chtěla jsem jí. A k tomu je ještě v pevných deskách bez přebalu...
Není co dodat. Lidé padající z oblohy mají šmrnc. :D 

Mimochodem knížku už mám ve své knihovničce. :3

Žádné komentáře:

Okomentovat