expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Ahoj, vítejte v mém knižním světě, kde nic není nemožné. :)
-TerBee

neděle 28. července 2013

Posuď knihu podle obalu (1)

Pořádá Syki z Knižního doupěte.

Název knihy: Alchymie věčnosti

Autor: Avery Williams 

Série: Inkarnace

Díl: 1.

Datum vydání: 2013, Cooboo

Česká anotace: 
   Serafina už zažila leccos. Na zemi strávila celých šest set let. Věčný život a bohatství mají ovšem vysokou cenu - životy nevinných lidí. Její přítel Cyrus před stoletími objevil alchymistickou metodu, která umožňuje duším střídat těla. A Serafina teď už není schopna nést vinu za to, co provádí… Rozhodne se Cyruse opustit, utéct od něj a zemřít. Do cesty se jí však připlete šestnáctiletá Kailey a Sera je zničehonic v životě dívky, o které nic neví, a musí předstírat pravý opak. A její touha zemřít je najednou mnohem menší…

Můj názor: Tuto knížku jsem si celkem nedávno koupila a je pravda, že jsem se z větší části nechala ovlivnit obálkou. Jelikož je fialová má oblíbená barva a celkově obálka působí záhadně, tak mi hned padla do oka a já si řekla, tuhle bych chtěla mít doma. No a nekupte ji, když si objednáváte knížky a ona se na vás pořád dívá tím  šedavým okem. Navenek kniha zabodovala a já jen doufám, že uvnitř to bude ještě  lepší :) . 



-Katie

2 komentáře:

  1. Tahle knížka vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V srpnu na ni udělám i recenzi :) Doufám, že to stihnu, protože druhý týden odjíždím pryč, a pak toho budu mít hodně :D :)*Katie*

      Vymazat